Vraag nu een gratis SEA analyse aan t.w.v. €575!

Je zet SEA in om meer traffic uit de zoekmachine te halen, maar de resultaten blijven uit. Of je wilt juist gaan start met Search Engine Advertising, maar je weet niet welk platform het beste bij jouw bedrijf en website past. Het doel is in ieder geval om zoveel mogelijk relevante bezoekers uit je campagnes te halen, tegen lage kosten.

Echter is de wereld van SEA echt een vak apart. Als iemand zomaar instapt zonder goed te overwegen wat de juiste strategie en aanpak is, heeft een kleine slagingskans. Zo zul je als ondernemer eerst goed moeten verdiepen in de mogelijkheden voordat je begint, want anders gaat het niet werken. Een SEA analyse uit laten voeren laat je direct weten waar het beter kan binnen jouw huidige campagne, maar ook welke advertentieplatforms het meest geschikt zijn voor jouw diensten of producten.

Waarom is adverteren in Google zo interessant?

Waarom zou je investeren in zoekwoorden, waar je momenteel toch al organisch op gevonden wordt? En waarom zou ik tijd en energie in SEO investeren, wanneer ik toch al adverteer op die zoekwoorden. Ons advies is; zet beiden in.

In onderzoek van Google zelf is gebleken dat er 400 campagnes onderzocht zijn op het volgende; wat gebeurt er met je organische prestaties, wanneer je je Ads-campagne onderbreekt?

Uit de resultaten blijkt dat 89% van het verkeer wat je realiseert via Google Adwords, je niet compenseert met verkeer vanuit organische zoekresultaten. Ofwel: 89% van je SEA-verkeer verlies je, slechts 11% krijg je terug met SEO.

Daarnaast blijkt ook dat 66% van de clicks op een Google Adwords-advertentie gerealiseerd wordt door afwezigheid van betere zoekresultaten op de eerste pagina. Bovendien komt ongeveer 50% van het Google Ads-verkeer vanuit advertenties die topposities bekleden (plek 1 tot en met 3 / 4).

De conclusie is dat naast SEO, SEA een zeer belangrijk middel is om bezoekers vanuit zoekmachines te genereren bij zowel een hoge als lage vindbaarheid.

Adverteren met Google? Vraag een gratis SEA analyse

Wil jij wilt starten met succesvol online adverteren of het maximale uit jouw huidige SEA campagnes halen? Vraag dan vandaag nog een gratis SEA analyse aan!

t-17

Joeri

Marketing Directeur

Al meer dan 5 jaar werken wij samen met Online Ambition als onze vaste online marketing consultant. Zeer tevreden over onze samenwerking en ook onze klanten lopen weg met de specialisten van Online Ambition.
t-18

Tim Hoogvliet

Eigenaar Tassen4jou

Dit geweldige online marketing bureau heeft onze website top posities in de Google zoekresultaten gezorgd. Op dit moment staan we nog steeds met meer dan 150 zoekwoorden op de eerste pagina van Google.

WAT GEBEURT ER NADAT IK EEN INTAKE GESPREK HEB AANGEVRAAGD?

1. AANVRAGEN INTAKE GESPREK

Nadat je het aanvraagformulier voor de SEA intake gesprek hebt ingevuld, nemen we binnen 24 uur telefonisch contact met je op. Met de door jou verstrekte achtergrondinformatie kunnen we de SEA scan nog exacter uitvoeren.

2. SEA ANALYSE

Onze specialisten gaan na de aanvraag direct aan de slag met het uitvoeren van een analyse. Dit complete onderzoek richt zich vooral op de SEA score van jouw campagnes.

3. GRATIS CONSULT

Na het afronden van de analyse maken lichten we dit graag aan je toe in een gratis consult. We zullen de resultaten persoonlijk met je bespreken en vertellen wat er nodig is om beter te adverteren in Google.

Klanten die we geholpen met zoekmachine optimalisatie

Vraag nu een gratis SEA analyse aan t.w.v. €575!

Haal het maximale uit jouw Adwords campagne

Met een gratis SEA scan leggen wij de pijnpunten van uw Adwords campagne haarfijn uit en vertellen wij u wat u er vervolgens aan kunt doen. Geheel gratis en vrijblijvend!